Τρίτη 25 Απριλίου 2017

Μπέλα!

Χεχεχε... ο Θέος άκουσε τις προσευχές μου ή βαρέθηκε τη γκρίνια μου... γιατί ενώ εμείς λέγαμε πως το νέο μέλος της οικογένειάς μας είναι άλλο ένα αρσενικό...ο κτηνίατρος μας είπε... "κοριτσάκι!"
Και το όνομα αυτής: Μπέλα!

Είναι μόλις 40 ημερών, είναι γερή κι ορεξάτη , είναι παιχνιδιάρα, γυρνάω απο τη δουλειά κι έρχεται χοροπηδώντας σα κατσικάκι για να με υποδεχτεί!
Κι επειδή έχω αφήσει τα πάντα στην άκρη για να την κανακεύω και να την χαζεύω, σήμερα θα σας δείξω τι της έφτιαξα! Ένα υφασμάτινο παιχνίδι, για να ανακουφίζεται από τη φαγούρα που έχει στα δόντια και να μάθει να μην μας δαγκώνει! Η ιδέα είναι από το pinterest: υφασμάτινες λωρίδες από παλιά μπλουζάκια πλεγμένα μεταξύ τους ... κι έτοιμο το παιχνίδι! Η μικρή το λάτρεψε!

Και σήμερα που εγώ έραβα, ήρθε η κοκόνα, βολεύτηκε στις παντόφλες μου και κοιμήθηκε! Γλύκα....

9 σχόλια:

  1. Μπέλα που σημαίνει όμορφη !! ε ναι δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς!! Ενα όμορφο πλασματάκι ζεσταίνει την ψυχούλα σου και την παντοφλίτσα σου !!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ με τη Νικόλ..... τόσο όμορφο πλασματάκι μόνο Μπέλα θα μπορούσε να λέγεται !!! Πολύ γλυκούλα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό που της έφτιαξες είναι το πιο σωστό παιχνίδι γι' αυτήν. Αννούλα μου ευχαριστώ που εξυπηρέτησες τον άνδρα μου σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυο ματάκια σαν καρβουνάκια ..... την λάτρεψα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα τι κουκλα ειναι αυτη πως να μην την αγαπας! εχουμε κια εμεις μια μαυρούλα αδεσποτη που εγινε τωρα εσωτερικη ....του σπιτιου μεσα δηλαδη, παρεα με τον Ιγκορ το λαμπραντορ μας , χαμος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι σκέτη γλύκα! Να τη χαίρεστε! Γεια και απο μένα και καλώς σε βρήκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω χάσει επεισόδια...Τι κουκλί μαυριδερό είναι αυτό;;;;Και εμάς η Μάγια από μωρό έως τα τώρα που είναι 10 της αρέσει να κοιμάται πάνω στα παπούτσια μας για να μας αισθάνεται κοντά της.Δεν έχω παιδιά και δεν μπορώ να ισχυριστώ πως ξέρω τι είναι η αγάπη που σου δίνουν τα παιδιά σου αλλά η αγάπη που θα σου δώσει ένας σκύλος είναι σίγουρα κάτι ξεχωριστό και ανεπανάληπτο!!!Είναι ο ορισμός της ανιδιοτελούς αγάπης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή