Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

Ήρθε το καλοκαιράκι (;)

Ήρθε το καλοκαιράκι. Ή σχεδόν ήρθε. Ημερολογιακά τουλάχιστον γιατί ο Βαρδάρης εδώ πάνω έχει καθαρίσει την ατμόσφαιρα κι έχει κάνει τα βράδια μας δροσερά και τα πρωινά μας ... ακόμα πιο δροσερά! 

Τι κι αν έχω μαζέψει όλα τα χειμωνιάτικα, τις ζακέτες και τα μπουφάν;;; Κανένα πρόβλημα! Γιατί πάνω στην ώρα τέλειωσα το τελευταίο χειμωνιάτικο project: ένα ζακετάκι αμάνικο, ένα ελαφρύ γιλεκάκι! Είναι πλεγμένο από πάνω προς τα κάτω , με κυκλικές βελόνες και χωρίς ούτε μια ραφή! Το νήμα είναι λεπτό μερινό κι ενώ κανείς θα το έπλεκε με βελόνες 3,5χιλ., εγώ διάλεξα βελόνες 4,5χιλ. προκειμένου να έχω ένα πιο αφράτο και αέρινο αποτέλεσμα! Και όντως: είναι ελαφρύ, είναι απαλό, έχει το κατάλληλο μήκος αλλά και το κατάλληλο φάρδος! 
Το σχέδιο του είναι εύκολο και θα το βρείτε εδώ ! Τολμήστε το γιατί αυτά τα ζακετάκια είναι τόσο βολικά και κομψά όπως κι αν το συνδυάσετε! 

( Και το επόμενο πάλι top down ζακετάκι είναι, αλλά αυτή τη φορά καλοκαιρινό! Γιατί που θα πάει θα έρθει το καλοκαιράκι!)


 

3 σχόλια:

  1. Πήγα στις οδηγίες βρε Αννούλα και δεν κατάλαβα τίποτα !!!
    Μα είσαι καταπληκτική, είναι τόσο όμορφο !!!
    Και το χρώμα το καλύτερο !!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Άννα μου ! Υπέροχο χρώμα και σχέδιο για το ζακετάκι σου , έχω τόσα χρόνια να πλέξω !!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφο και πρακτικό το ζακετάκι σου και πολύ χρήσιμο για την εποχή...Κι εδώ στην Κατερίνη τα ίδια χάλια έχει ο καιρός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή