Πέμπτη 10 Αυγούστου 2017

Στο ενδιάμεσο!

Εδώ είμαι! Για λίγο ακόμα είναι αλήθεια!
Είμαι στο ενδιάμεσο! Πριν από δύο βδομάδες γύρισα από ταξίδι στην ... Αγία Πετρούπολη! Ανέλπιστο και ανεπάντεχο το να βρεθώ στη χώρα του Μπρούτζινου Καβαλάρη. Ανεπάντεχη η μαγεία της πόλης, η ομορφιά και η νοικοκυροσύνη της. Ανέλπιστη και η χημεία της παρέας που δημιουργήθηκε που τα γέλια μας και τα καλαμπούρια μας τα θυμάμαι και γελάω ακόμα!
Πως βρέθηκα εκεί;;; από καθαρή τύχη. Αποτέλεσμα μια κλήρωσης στην οποία ήμουν η επιλαχούσα... είναι αυτό που λέει ο Κοέλιο " όλο το σύμπαν συνωμοτεί"... ε.. αυτό!
Τι να σας πρωτοδείξω δε ξέρω... ένα μικρό κι ενδεικτικό κολάζ!
Κι έτσι να μαι στο ενδιάμεσο... από το ένα ταξίδι ετοιμάζομαι για Χαλκιδική! Από αύριο αδειούχα... πάω στο λιμάνι μου, στο σπιτι το πατρικό! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!

5 σχόλια:

  1. Πανέμορφες φωτογραφίες, Άννα. Είμαι βέβαιη ότι πέρασες τέλεια! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ενταξει...τετοια τυχη???μπράβο σου κοριτσι μου!υπέροχες εικόνες!!
    καλα να περασεις και στις υπόλοιπες διακοπές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άννα μου χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα και εύχομαι καλή συνέχεια στη Χαλκιδική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντα τυχερή να είσαι και ν' απολαμβάνεις την κάθε σου στιγμή! Τί όμορφες φωτογραφίες, πράγματι!!! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέτοια τσξίδια είναι όνειρο ζωής.
    Πάντα να είσαι τυχερή.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή