Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Εμμονές...

 Έχω κάποιες εμμονές όσο αφορά το πλέξιμο! Δυο είναι οι κυριότερες:
  1. Δεν αφήνω πλεκτό μισοτελειωμένο! Δε μπορώ! Ή θα το τελειώσω ή θα το ξηλώσω! 
  2. Με πιάνει μια τρέλα με το νήμα που περισσεύει! Λίγο από δω, λίγο από κει. Μια κούκλα ολόκληρη από εκείνο το πλεκτό που τέλειωσε... Κάτι με πιάνει λοιπόν και θέλω να εξαφανιστεί αυτό το λίγο. Να μην μου γεμίζει τα κουτιά μου, να μην κάθεται κι αυτό μόνο , παραπονεμένο κι αχρησιμοποίητο!
Έτσι που λέτε! Κι εγώ έχω πάλι μαζέψει μπόλικο νήμα! Οπότε το μυαλό μου έψαχνε τι να κάνει... Και φυσικά σκέφτηκα τι άλλο μια κουβερτούλα με τετραγωνάκια! Άλλωστε οι πλεκτές κουβέρτες μου είναι από τα πλεκτά που αγαπιούνται πολύ από όλα τα μέλη της οικογένειας!


Βέβαια τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά! Γιατί τα υπόλοιπα νήματα είναι διαφορετικές ποιότητες, άλλα πιο λεπτά άλλα πιο χοντρά...
Οπότε σκέφτηκα το εξής:
  • επέλεξα ένα σχέδιο για το τετραγωνάκι μου
  • τα τετραγωνάκια τα πλέκω ή με νούμερο 3,5 ή με νούμερο 4 κι αντίστοιχα πλέκω είτε 5 είτε 4 κύκλους έτσι ώστε τα τετραγωνάκια μου να έχουν το ίδιο μέγεθος (δείτε τη φώτο)
  • όταν με το καλό θα τελειώσουν τα τετραγωνάκια , θα πάρω νήμα σε ουδέτερο χρώμα (σίγουρα σκούρο και μάλλον μαύρο;;;;) και πρώτα θα πλεξω σε κάθε ένα τετραγωνάκι ένα γύρο ας τον πούμε "διορθωτικό"! Τι εννοώ; Τα τετραγωνάκια στα οποία έχω πλέξει 4 γύρους  με αυξήσεις θα "διορθώσω" τον αριθμό τον πόντων ανά πλευρά, ενώ στα υπόλοιπα δεν θα γίνουν αυξήσεις. Και ύστερα τα τετραγωνάκια θα ενωθούν! 
  • κι επειδή το όλο πλάνο είναι μακροχρόνιο ...δεν το βιάζομαι καθόλου! ο στόχος είναι να πλέκω ένα τετραγωνάκι τουλάχιστον την ημέρα! Και κάθε ένα τετραγωνάκι που φτιάχνω αμέσως φροντίζω να κρύψω τις κλωστούλες του! Γιατί αν το αφήσω για το τέλος ... θα είναι θέμα! 
Τι λέτε για το πλάνο μου;;; Μέχρι στιγμής έχω 21 τετραγωνάκια ( 10Χ10 εκ) και μπόλικο νήμα! (εκτός από αυτό της φωτογραφίας υπάρχει κι άλλο από το απόθεμα της μαμάς μου....)

(Εννοείται πως είμαι ακόμα σε άδεια! 'Αλλος άνθρωπος, ήρεμη και χαρούμενη! Μέχρι και 2η ανάρτηση μέσα σε μια βδομάδα έκανα! Κι έπεται κι άλλη με το τελευταίο μου γιλέκο- πόντσο!) 

3 σχόλια:

  1. Προβλέπεται ένα θαυμαστό αποτέλεσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΑ........εισαι απιθανη.........περιμενουμε την συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία ιδέα για τα νήματα που περισσεύουν! Αλλά μου φαίνονται δύσκολα τα τετραγωνάκια! Μήπως έχεις να μας δώσεις οδηγίες επί του θέματος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή