Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Τελετή λήξης!

Σήμερα τελειώνουν οι ολυμπιακοί (και οι δικοί μας αγώνες επίσης!!!!!!) Πλέξαμε ένα σωρό πλεκτά και συμμετείχαμε ένα σωρό γυναίκες (και ένας άντρας παρακαλώ, που έδωσε χρώμα στην παρέα!)
Κλείνοντας λοιπόν ας σας δείξω και τα τελευταία μου (τα οποία έγιναν τις τελευταίες εβδομάδες και μέρες αλλά δεν άδειασα για να κάτσω να σας γράψω!
  1. Σφουγγαράκια για το μπάνιο! Με υπόλοιπα από βαμβακερό νήμα, πολύχρωμα, πανεύκολα και υγιεινά - γιατί πλένονται ωραιότατα στο πλυντήριο! Και δεν μοιάζουν σα μπάλες από παγωτό;;; Το σχέδιο θα το βρείτε εδώ.


   

    2. Το advent mcal:  Εδώ είναι μια όμορφη σάρπα πλεγμένη με βελονάκι και με ένα αφράτο αγκορά νήμα. Το σχέδιο είναι αποτέλεσμα συνεργασίας της Μαρίας  και της Μάνιας. Το σχέδιο χωρίζεται σε 24 μέρη όσες και οι μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα (!) και κάθε μέρα πλέκαμε και από μια μέρα. Ε , εγώ κάπου το άφησα στην άκρη , αλλά ήρθε η ώρα του και το τελείωσα! Δείτε το σχέδιο, έχει πολλά και ενδιαφέροντα τμήματα που θα μπορούσαν κι από μόνα τους να γίνουν εκπληκτικά κασκόλ!




 (Κι αν ο στόχος μου ήταν να ξεφορτωθώ τα νήματα που είχαν μαζευτεί κάτω από το κρεββάτι μου κάποιος - ή μάλλον κάποια από ψηλά- με έβλεπε και γελούσε! Ο αδερφός μου μετακομίζει και αυτό ήταν η αφορμή να αδειάσουμε το πατρικό μου... Γύρισα σπίτι μου με μια σακούλα σκουπιδιών γεμάτη νήματα!!!!!!!!!!!!!- και καρέ, σεμέν, τραπεζομάντιλα , κουβέρτες για να προικίσουν τα παιδιά μου, τα εγγόνια μου και ίσως και τα δισέγγονα μου. Αυτό όμως είναι μια άλλη ανάρτηση- ή μάλλον πολλές αναρτήσεις μαζί! Ας σας αφήσω με μια γεύση από ... μπιμπίλα!)

 

3 σχόλια:

  1. Υπέροχα όλα Άννα μου αλλά τα σφουγγαράκια για το μπάνιο κλέβουν την παράσταση!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για ακομη μια φορα καταφερες να μας αφησεις αφωνες.Ενα μεγαλο μπραβο απο καρδιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα όλα, αλλά τα σφουγγαράκια καταπληκτικά !!!!!
    Μπράβο σου και συνέχισε έτσι δυναμικά, ας τελείωσαν οι Ολυμπιακοί Αγώνες !!! Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή