Κυριακή 8 Απριλίου 2012

TAST 2012-satin stitch ή πλακέ

  Είμαστε στην 14 βδομάδα στο Tast - την 13η είχαμε ρεπό για να προλάβουν όσοι ήταν πίσω- και η βελονιά που είχαμε ήταν η satin stitch ή στα ελληνικά πλακέ, όπως με πληροφόρησαν η Φιλίτσα και η Ευδοκία. Είναι η βελονιά που χρησιμοποιούμε στα λευκαδίτικα ή στο hardanger.
Αν και το μυαλό μου πήγαινε διαρκώς σε γεωμετρικά σχέδια ή ακόμα σε ένα ωραίο παραδοσιακό κεντημένο από τη μαμά μου, τελικά αποφάσισα να κάνω κάτι πιο διαφορετικό και κατέληξα σε...εξωγήινα λουλούδια! Μη με παρεξηγείτε γενικά ήταν μια δύσκολη βδομάδα και αυτό μου βγήκε παντού!
   Στο μεταξύ το πρώτο καρεδάκι με τις βελονιές τελειώσε, η άνοιξη δηλαδή, και τώρα πρέπει να σκεφτώ τι μπορντούρα να του βάλω ή αν θα το κάνω καδράκι τελικά... Στην άκρη για την ώρα!
   Καλή Μεγάλη Βδομάδα σε όλες κορίτσια και Καλή Ανάσταση να έχουμε με υγεία, αγάπη και δημιουργία!

4 σχόλια:

  1. ΩΡΑΙΟ!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΕΛΕΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ.ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σαι καλά Ρονίτσα! Να σου πω ποτέ δεν πιστευα οτι θα έκανα κάτι χωρις σχέδιο, αλλα δεν ξέρω πως μου βγήκε!!!
    Καλή Μ. Βδομάδα και Καλή Ανασταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο όμορφα είναι!!! Καλό Πάσχα Άννα μου, να περάσεις υπέροχα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άννα μου Καλή Ανάσταση με υγεία και αγάπη!!!Να περάσεις τέλεια!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή