Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Tast 2012-Whipped wheel

Μη με ρωτήσετε μετάφραση ή ελληνικό όνομα για αυτή η βελονιά, γιατί δεν ξέρω αν υπάρχει! Μήπως να αρχίζω  να τις βαφτίζω; Αν ναι τότε θα την πω: "ιστό της αράχνης!!!"
Λοιπόν, βδομάδα ενδέκατη με whipped wheel. Βελονιά με όγκο και εντυπωσιακή! Είναι πολύ πιο ευκολη από οτι φαίνεται. Τις  οδηγίες θα τις βρείτε  εδώ.
Τώρα τι έκανα... Δεν θα το λεγα και το καλύτερο μου... αλλά όσο κι αν έστυβα το μυαλό μου δεν ερχόταν τίποτα! ¨Ηταν και δύσκολη εβδομάδα...
Αστεράκια και καρδούλες πιασμένες στο δίχτυ της αράχνης λοιπόν!

2 σχόλια:

  1. Η βελονιά αυτη λεγεται αραχνουλα(ή ετσι τουλαχιστον την ελεγε η μαμα μου) και ηταν απο τα πρωτα μου καρέ που κεντησα στα 13μου οταν ηθελε η μαμα μου να με μυήσει στο κέντημα.
    Δεν ηθελε να με βαλει κατευθείαν στα βαθιά (μετρητό,σταυροβελονιά) και ετσι μου ζωγραφισε μονη της το κλαδακι με τα ανθη του και το κεντησα με κομποβελονια και αραχνουλα.
    Τι μου θυμησες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι γλυκιά ανάμνηση!!! αν το χεις κάπου καταχωνιασμένο να ψαξεις να το βρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή