Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Μπλουζάκι καλοκαιρινό!

  Και σαν είπα ότι έμαθα να πλέκω, είπα να φτιάξω ένα μπλουζάκι για να εξασκήσω την τέχνη μου! και να κάνω και κάτι φρέσκο για την άνοιξη γιατί με τα νέα μέτρα δεν βλέπω ψώνια για πολύ καιρό ακόμα...
  Το σχέδιο το διάλεξα από το http://www.garnstudio.com/ Ωραιότατα και μοντέρνα σχέδια!  και αναλυτικές οδηγίες (στα αγγλικά) ακόμα και για μένα που είμαι αρχάρια! Το σχέδιο εντελώς απλό και ο στόχος : μα να φοριέται! Να έχει μέση, μανίκια, μασχάλη!  
   Το νήμα από το http://www.yarn-paradise.com/. Βαμβακερό και μονόκλωνο και αν  δε κάνω λάθος ούτε 50 λεπτά η κούκλα...Γιατί ως αρχάρια είπα "καλύτερα να κλαίω μόνο τον κόπο μου κι όχι και το νήμα , αν δεν βγει!
   Σας στέλνω φώτο με την πλάτη που είναι έτοιμη.... Όπως βλέπετε τα μανίκια είναι ενωμένα , οπότε άλλο τόσο μου έμεινε!!!


1 σχόλιο:

  1. Πως μου ξεφυγε εμενα αυτο και δεν το ειδα βρε παιδι μου!!!!! Αντε καλη αρχη και με το καλο και στα πιο δυσκολα!!! Καλως να μας ερθει η ανοιξη, να το φορεσεις και να το ευχαριστηθεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή