Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

Έπιασα βελόνα και κλωστή!

Ναι, είναι γεγονός... άφησα για λίγο στην άκρη τις βελόνες πλεξίματος και τα βελονάκια και έπιασα βελόνα και κλωστή!
Το "μικρόβιο" μου είχε μπει από την περσινή ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΚΑ, όπου η Μάνια, μετρ του είδους, έκανε μια παρουσίαση κι έσπειρε ένα σποράκι.... Βέβαια, να ομολογήσω πως όταν μετά μιλήσαμε της είπα " patchwork;;;; στη σύνταξη!!!!!!!" (και αργώ ακόμα!).
Ύστερα ήταν οι αναρτήσεις της keywoman τις οποίες πάντα θαυμάζω...
Και η Σοφία από τη γελαστή κλωστή
(και άλλες πολλές γυναίκες που φτιάχνουν αριστουργήματα, αλλά για λόγους οικονομίας δεν αναφέρω, και μην με παρεξηγείτε!) 
Ε, πολλά δεν ήθελα... Άρχισα τα βράδια να ψάχνω στο ίντερνετ. Σχέδια, υφάσματα και υλικά και κυρίως τεχνικές! Γιατί μια ραπτομηχανή στο σπίτι υπάρχει αλλά είναι τουλάχιστον 400 κιλών και για αυτό αποσύρθηκε... Αφήστε που εγώ δεν έχω το χώρο μου (ένα διθέσιο καναπεδάκι έχω κατοχυρώσει ως γωνιά μου, ως χώρο μου κι εκεί βολεύομαι...) και χρόνο δεν έχω πολύ ώστε να μπορώ να στήνω και να ξεστήνω την "προίκα" μου!
Ψάχνοντας λοιπόν, βρήκα μια ανάρτηση-tutorial της keywoman αλλά κι άλλη μια της Μάνιας (θα την βρείτε εδώ    και αποτελεί μέρος της σειράς μαθημάτων patchwork της Μάνιας στο ftiaxto.gr).
Και οι δυο λοιπόν μιλούσαν για αγγλικό patchwork με χαρτί! Σε απλά ελληνικά: εξάγωνα χάρτινα ντύνονται με ύφασμα και μετά ράβονται μεταξύ τους προκείμενου να δημιουργήσουν το νέο μας ύφασμα!  Για λεπτομέρειες μπείτε και στις δυο αναρτήσεις, είναι καλογραμμένες και αναλυτικότατες!
Η ιδέα υπήρχε, η τεχνική βρέθηκε μου έμενε να βρω το project και τα υλικά! Στο τελευταίο βοήθησαν τα capital control οπότε αναφώνησα "Με ότι υπάρχει στο σπίτι και υφάσματα από το μαγαζί με τα ρετάλια της περιοχής!" Όσο για το project... μαξιλαράκια για τις καρέκλες τις κουζίνας σκέφτομαι... αλλά θα δούμε πως θα εξελιχθεί!
Για την ώρα ... ξεκίνησα! Και πάει πιο γρήγορα από ότι περίμενα! Μετά τα πρώτα εξάγωνα, προχωράω πολύ πιο γρήγορα κι έχω περιορίσει τις βελονιές μου στις ελάχιστες! Κι έχω αποκτήσει κι άποψη! Δηλαδή ενώ είχα ένα αρχικό σχέδιο στο μυαλό μου κι έφτιαξα τα απαιτούμενα 60 τετραγωνάκια... τα έστησα.. και δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα το βρήκα "βαρύ". Προχώρησα σε επανασχεδιασμό λοιπόν το σχεδίου!

(Συνεχίζεται... ) 

 

5 σχόλια:

  1. Προβλέπεται τέλειο!!!!!
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια καθώς και για την αναφορά σου στο blog μου!!!Πολύ πολύ σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεωργία πάντα βλέπω τις δημιουργίες σου και ζηλευω (με την πολυ καλη έννοια!). Αποτελουν πηγή έμπνευσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο ποστ!!! Τρελαινομαι για patchwork.... Θέλω κι εγώ να δοκιμασω κάποια στιγμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το σκέπτομαι και εγώ ......... μπράβο ΄Αννα, είμαι σίγουρη ότι το
    αποτέλεσμα θα είναι εξαιρετικό !!!!!
    Φιλάκια και ευχαριστώ και εγώ για τα καλά σου λόγια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή αρχή,στο νέο σου ξεκίνημα και καλή επιτυχία!!! Τα εξάγωνα,τα έχω βάλει στόχο εδώ και αρκετό καιρό,αφού πρώτα ξεμπερδέψω με τις εκκρεμότητες που τρέχουν.......Καλό και ευλογημένο μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή