Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Yarn day (ή ημέρα νήματος)!

Έχω άδεια!
Μέτα από αρκετό καιρό έντονης δουλειάς και πίεσης έχω άδεια! Κι έχω και στόχο σε αυτή την άδεια: πέρα από τα καθημερινά και τα βασικά που ούτως ή άλλως δεν μπορώ να τα αποφύγω, θα κοιτάξω να ξεκουραστώ και να ασχοληθώ με ότι με ευχαριστεί!
Έτσι, σήμερα Δευτέρα, ανασκουμπώθηκα και αποφάσισα να τακτοποιήσω τα νήματά μου. Είναι η χαρά κάθε πλέκτριας νομίζω να αγοράζει νήματα! Τόσα χρώματα, τόσες ποιότητες , τόσες δυνατότητες... Αλλά και να τα έχεις όλα όμορφα και συμμαζεμένα είναι ...μια πρόκληση.
Ψάχνοντας κάτι προχθές εντόπισα ένα ντουλάπι στη βιβλιοθήκη μου που μέσα του είχα αποθηκεύσει ντοσιέ και φακέλους από παλιότερα σεμινάρια που είχα παρακολουθήσει. Κι όταν λέω παλιότερα εννοώ δεκαπενταετίας... αρχαία ιστορία, δηλαδή!. Το ντουλάπι άδειασε, το καλάθι της ανακύκλωσης γέμισε κι ήρθε η ώρα να μπουν τα νήματα!
(καλά, κρύβει ένα συμβολισμό μπορώ να πω το ότι πέταξα τις παλιές σημειώσεις της δουλειάς κι έβαλα μέσα νήματα... )
 Πρόσφατα απέκτησα μια ανέμη να την πω; μια κουβαριάστρα; δεν ξέρω καν αν υπάρχει ελληνικό όνομα!(δώρο από φίλη αγαπημένη και την ευχαριστώ κι από εδώ!)  Πάντως είναι ένα γκατζετάκι που τυλίγει το νήμα σε πανέμορφα κουβάρια! Από τη μια βάζεις την κλασσική ανέμη από την άλλη αυτό και σε πέντε λεπτά .. έχεις ένα τέλειο κουβάρι!
Έστρωσα που λέτε τα εργαλεία μου στο τραπέζι της κουζίνας
κι είχε κι ωραία λιακάδα, έφτιαξα και καφεδάκι κι άρχισα να τυλίγω! Σε καμιά ώρα το τραπέζι ήταν κάπως έτσι
ενώ σύντομα παραγωγή μου σε κουβάρια ήταν αυτή:
Ωραία, ε;;; Συνολικά έφτιαξα δεκαεφτά υπέροχα, λαχταριστά  κουβάρια! Έτοιμα να τα πλέξω και να γίνουν ζακέτες, μπλούζες, κουβέρτες!
Τα έβαλα στο ντουλάπι και πρόσθεσα κι άλλα κουβάρια, αυτά που είναι έτοιμα και τυλιγμένα! (βέβαια η γωνίτσα του είναι σκοτεινή και η φωτογραφία χάνει σε χρώμα και ζωντάνια!)

Μμμμ μπορώ να πω πως είχα μια όμορφη μέρα!

2 σχόλια:

  1. Πω πω κι εγώ τη ζήλεψα τη μέρα σου !!!!!
    Τι ωραία απασχόληση !!!! Κι εγώ τρελαίνομαι να τακτοποιώ κλωστές, κουβάρια, δαντέλες, κουμπάκια και ότι άλλο χρησιμοποιώ για τις δημιουργίες μου !!!!! Η ανέμη αυτή είναι όντως πολύ πρακτική !!!!!
    Καλή σου και δημιουργική εβδομάδα !!! Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ ζηλεύω!!!! Το σούπερ γκατζετάκι μήπως ξέρεις που το βρίσκουμε?Το ψάχνω πολύ καιρό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή