Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Θέλω κι άλλο...!!!

Και ναι... η Τετάρτη κύλησε όπως την ήθελα! Μόνο το τζάκι δεν άναψα γιατί είχε ζέστη!!!
Ησυχία, ηρεμία, ζεστό καφεδάκι, ο Ιούλιος (το καναρίνι) να μου κάνει παρέα και εγώ να πλέκω και να δοκιμάζω, να φωτογραφίζω, να κρατάω σημειώσεις! Και τι δεν έκανα:
  • φωτογράφισα τη νέα μου μπλούζα (αυτή θα σας δείξω σήμερα)
  • σχεδίασα τη δική μου κουβέρτα με εξάγωνα (βελονάκι φυσικά) 
  • έπλεξα για τη Μέλισσα άλλο ένα κασκόλ αλλά και ένα σκούφο (δικό μου σχέδιο , τρομάρα μου!)
  • φωτογράφισα ότι έχω στις βελόνες μου 
  • και μαγείρεψα κοτόπουλο με πατάτες αλλά με πορτοκάλι και μέλι και έφτιαξα κι ένα κέικ που μέχρι αύριο το απόγευμα δεν θα έχει μείνει ψίχουλο!
Έκανα μπόλικα πράγματα κι για να μην αδικήσω κανένα (και για να μην κάνω μια μακροσκελή ανάρτηση)  θα σας τα δείχνω λίγα λίγα.

Πρώτα το καινούργιο μου μπλουζάκι! Το σχέδιο είναι από το Εκείνη του Σεπτεμβρίου. Λάτρεψα το χρώμα και αυτό ήταν το έναυσμα για να κάνω την μπλούζα! Το νήμα είναι Katia και είναι ζεστό και απαλό στην αφή!
Προβλήματα με τις οδηγίες υπήρχαν γιατί το νούμερο έβγαινε πολύ μεγάλο, το μανίκι ήθελε να προεκταθεί κι άλλο για να ραφτεί το ρεγκλάν , γιακάς δεν υπήρχε (πρότειναν ένα cowl κάτι που θεωρώ πως θα ήταν άβολο στη δουλειά και ίσως αρκετά χοντρό). Ευτυχώς η μαμά μιας φίλης, εμπειρότατη πλέκτρια έδωσε τις λύσεις και τα φώτα της ... οπότε έτοιμο το μπλουζάκι!

Βέβαια το πάθημα έγινε μάθημα και αμέσως έβαλα μπρος για να μάθω να πλέκω κυκλικά από πάνω προς τα κάτω! Το σχέδιο απλό κι εύκολο , το όνομά του Flax  και είναι σχέδιο για όλους παιδιά, γυναίκες, άντρες! Εγώ το πλέκω για τον 13χρονο μου γιο (και ευελπιστώ ότι θα το βάλει καθώς αυτός το ζήτησε!- είναι της μόδας τα πλεκτά φέτος!) Μόνο που η βελόνα μου έχει μικρό μήκος και δεν μπορώ να σας τη δείξω καλύτερα... την επόμενη φορά ... τελειωμένο!


Θα συνεχίσω κι αύριο κορίτσια! Στο μεταξύ ψάχνω για σπόνσορα: κάποιο που να αναλάβει τις υποχρεώσεις μου αλλά και να με πληρώνει και γω να είμαι στο σπίτι, να φροντίζω αυτούς που αγαπώ και να παίζω δημιουργώντας με τα νήματα! Καμία ιδέα;;; Καμία πρόταση;;;;

3 σχόλια:

  1. Αννα μου, το εχω σκεφτει κι εγω ποσο ωραιο θα ηταν να μη δουλευα και να εμενα σπιτι να ασχολουμε με δημιουργιες και οσα αγαπω. Μα νομιζω οτι τελικα θα μου ελειπε λιγακι και η εργασια. Σκεφτομαι οτι ακομη και το τζοκερ να μου επεφτε, μαλλον θα δουλευα. Απλα πιο λιγες ωρες και δεν θα ανεχομουν τον καθε παραξενο που ερχοταν....θα τον εδιωχνα να παει σε αλλο συναδελφο χαχα :)

    Εκανα ενα κεικ με κολοκυθα που τρελλαθηκα ολοι κι εχω παραγγελιες να το κανω για βασιλοπιτα. Στο ξαναειπα, δεν νομιζω ε; (το γραφω παντου, εχω μοιρασει σε ολο τον κοσμο τη συνταγη, ειναι απιθανο και πολυ ευκολο! Η φωτογραφια στη συνταγη ειναι απο το δικο μου κεικ :) )

    http://www.sintagespareas.gr/sintages/keik-kolokithas.html

    Καλημερα "γειτονισσα" :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α μπα, μια χαρά είναι να είσαι στο σπίτι. Ειδικά αν έχεις δουλέψει
    για χρόνια δεν σε νοιάζει, το απολαμβάνεις.
    Η μπλούζα σου τέλεια, καλή επιτυχία στο πουλοβεράκι του
    νεαρού.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελετα η μπλουζα και το πουλοβερ για το αγορακι σου φενεται φανταστηκη.Ωραια εναι να καθεσε και να μην δουλευεις για να κανεις αυτα που θελεις αλλα πιστεψε με στο τελος συμβαινει ακριβος το αντηθετο και στεναχοριεσε περισοτερο.Πολλα φιλια και θελω και μια αναρτηση το μοντελο διπλλα στο αναμενο τζακι θα ειναι φοβερη οπως ολα αλοστε .ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή