Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Για να αρχίσω...

Αυτή την ανάρτηση την είχα στο μυαλό μου εδώ και πολύ καιρό. Έπλεκα, δούλευα, έκανα τις καθημερινές δουλειές και αγγαρείες και όλο σκεφτόμουν: " μμμ αυτό θα πρέπει να το γράψω..."
Αλλά λίγο από δω , λίγο από κει δεν άδειασα καθόλου να γράψω. Κι έχω να σας δείξω ένα σωρό!
Θα τα πάρω με τη σειρά τη χρονική.

Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού, λένε, όμως το σχέδιο της Lily Go με το βελονάκι το ξαναέπλεξα. Αυτή τη φορά με νήμα lace, λεπτό, μαλακό κι αφράτο και με χάντρες! Και ενώ το σχέδιο είναι το ίδιο, βγήκε ένα εντελώς διαφορετικό αποτέλεσμα! Αεράτο και ρομαντικό...


Θα επανέλθω...

5 σχόλια:

  1. Ναι, είναι αεράτο και ρομαντικό, όπως το είπες.
    Μου άρεσε το χρώμα του πολύ αλλά και το σχήμα του.
    Αν και άσχετη, αντιλαμβάνομαι την ψιλοδουλειά που έχει,
    μπράβο ΄Αννα, είσαι καταπληκτική.
    Με δυσκολία είδα και τις χάντρες !
    Την καλημέρα μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αννούλα μου πότε θα έρθεις για καφέ και ..πριβέ μαθήματα που λέω να αρχίσω να πλέκω για τα εγγόνια μου;κάποτε έπλεκα καλέ..τώρα ξέχασα το..λάστιχο!!( δεν θέλω γελάκια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο κομμάτι Άννα μου πραγματικά έργο τέχνης!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα Αννα εχω παρα πολυ καιρο να δω τη κανετε γιατι ελειπα και τωρα σιγα σιγα επανερχομαι στους παλιους μου ρυθμους.Με εκπληξη και θαυμασμο ειδα ολλες τις φανταστηκες δημιουργιες που εκανες.Μπραβο ειναι και το τελευταιο που εχεις βαλει το κατι ιδιαιτερο και με το χρωμα που μου αρεσει.Να σου πω και κατι αλλο πριν 2 εβδομαδες ειμουνα στη Θεσσαλονικη πολλες φορες σε σκευτηκα αλλα δεν ειξερα που να σε βρω πολλα φιλια και καλες δυμιουργιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανταστικό!!! άλλο level! Πόσες ώρες σου πήρε να το φτιάξεις μέτρησες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή