Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Χριστούγεννα έρχονται, ας στολίσουμε λοιπόν!

Φαντάζομαι ότι οι περισσότερες από εσάς έχετε ήδη στολίσει τα σπίτια σας! Άλλωστε καθημερινά στα διάφορα μπλογκ που μπαίνω βλέπω πανέμορφες κατασκευές και δημιουργίες, στολίδια, στεφάνια κοκ.
Για να είμαι ειλικρινής από τότε που μεγάλωσαν τα αγόρια, εγω προσωπικά δεν τρελαίνομαι με το στολισμό του σπιτιού. Πιο πολύ μου αρέσουν μικρές λεπτομέρειες εδώ και εκεί, παρά ένα φορτωμένο δέντρο.


Σήμερα λοιπόν τέλειωσα και την πρώτη μου "πινελιά"! Το σχέδιο το είχα βρει στο http://www.favecrafts.com/ με το όνομα crocheted snowflake table runner. Από εκεί πήρα τη βασική ιδέα και το σχέδιο για την νιφάδα. Όπως πάντα το άλλαξα λίγο για να το φέρω στα μέτρα μου και στα μέτρα του τραπεζιού μου. Έβαλα και τον Αι Βασίλη και ένα κλαδί από έλατο ... κι έτοιμο το τραπέζι του σαλονιού!
(στην τελευταία φωτογραφία έπαιζα με το picasa και βρήκα το αποτέλεσμα πολύ γιορτινό, δεν βρίσκετε;;;)

9 σχόλια:

  1. Άννα πολύ ωραίο σχέδιο ότι πρέπει για ένα χριστουγεννιάτικο τραπέζι.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νιφάδες, Άγιος Βασίλης, έλατο. Η τέλεια χριστουγεννιάτικη διακόσμηση. Συγχαρητήρια!!!
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραιο Αννα αν και εγω δεν τα εχω καλα με το στολισμο και τα`πολλα χριστουγγενιατικα στολιδια αλλα αυτο που δυμιουργισες δεν ειναι μονο για αυτη την εποχη ειναι ενα πλεκτο πετσετακι που μπορεις να το βαζεις παντα,ειναι λεπτο σχεδιο γεματο φινετσα καλοριζικο να ειναι και καλες γιωρτες να εχουμε.Καλημερα και καλο Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το πετσετάκι σου Άννα, και ο στολισμός όμορφος μέσα από την απλότητά του.
    Καλά Χριστούγεννα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο ΄Αννα μου,
    καλές γιορτές να σου ευχηθώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άννα μου καλημέρα. Χρόνια σου πολλά χαρούμενα ευτυχισμένα και αγαπημένα. Να είσαι πάντα καλά κοντά στα δικά σου άτομα που αγαπάς και σε αγαπάνε και να τους χαρίζεις το φωτεινό σου χαμόγελο παντοτινά.
    Καλές γιορτές σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αννούλα του Δεκέμβρη που έχεις τη γιορτή σου χρόνια σου πολλά καλά κι ευλογημένα...Ξέρεις πως μ΄αρέσουν αυτά που φτιάχνεις και γιαυτό πέρνα από το σπιτάκι μου να πάρεις ένα βραβειάκι....φιλιά πολλά ....και του χρόνου γερή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ας μπω στο μπλοκόσπιτο σου με μία ..συγνώμη γιατί ξέχασα τη γιορτή σου η..ραμολί! Καί έλεγα στον εαυτό μου οτι έχω και άλλη Άννα μα δεν..θυμώμουνα! Λένε οτι η γιορτή κτατά 40 μέρες..λοιπόν Χρόνια Πολλά και κυρίως καλά γλυκιά μου και πάντα τέτοια όμορφα έργα να κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά,Άννα!Μια συγγνώμη κι από μένα!Μου διέφυγε τελείως καλή μου!Να'σαι πάντα καλά,γεμάτη έμπνευση και όρεξη για νέες δημιουργίες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή