Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Δώρα και παιχνίδια.

Σήμερα θα σας ανεβάσω δωράκια- βραβεία που έχω πάρει από τα κορίτσια της γειτονιάς. Ένα από τη wild rose 


και άλλα δύο μου έστειλαν εδώ και καιρό τα Κορίτσια από σπίτι αλλά μια το ένα μια το άλλο (δηλαδή μια οι βελονιές και μια το βελονάκι!) κάπου το αμέλησα!


Κορίτσια ευχαριστώ και για τα δωράκια και για την παρέα! Αυτό φυσικά πάει σε όλες και σε όλους που κάνετε τον κόπο και περνάτε από το "σπιτάκι" μου!
Στο μεταξύ και η Jenny μου έστειλε ένα παιχνίδι ερωτήσεων και ευθύς αμέσως απαντάω:
  1. Ποια είναι η αγαπημένη σου φράση; Πατ' απάν! Σε άψογα ποντιακά σημαίνει πάτα πάνω στο πρόβλημα, προσπέρνα ότι σε στεναχωρεί και σε πληγώνει.
  2. Τι βιβλία σου αρέσει να διαβάζεις; Κυρίως μυθιστορήματα, ιστορικά, αστυνομικά, πολιτικά, ανάλαφρα... ανάλογα με τη διάθεση.
  3. Πότε έχεις γενέθλια; (ημέρα και μήνας) 10 Νοέμβρη.
  4. Ποια είναι η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής σου μέχρι τώρα; Είναι πολλές και δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια ιδιαίτερα, γιατί κάθε μια είχε τους δικούς της λόγους που με έκανε να νιώσω ευτυχισμένη...
  5. Τι σημαίνει αγάπη για σένα; Να λες τα πάντα χωρίς να αρθρώνεις λέξη.
  6. Ποιο είναι το πιο δυνατό σημείο της προσωπικότητάς σου; Το πείσμα μου.
  7. Και το πιο αδύνατο; Παραείμαι ιδεολόγος.
  8. Τι ήθελες να γίνεις όταν μεγαλώσεις; Όλως παραδόξως ήθελα να σπουδάσω αυτό που σπούδασα και να δουλέψω όπου δουλεύω- το πείσμα που λέγαμε...
  9. Περιέγραψε που θα ήθελες να είσαι στα 55 σου. Στην Ελλάδα, με τα αγαπημένα μου πρόσωπα, υγιής και χωρίς πρεσβυωπία (για να κεντάω ή να πλέκω!)
  10. Τι σημαίνει Ελλάδα για σένα; Όπως λέει κι ο ποιητής: "όπου και να κοιτάξω η Ελλάδα με πληγώνει", αλλά είμαι ακόμα εδώ και παλεύω να φτιάξω ότι καλύτερο μπορώ στο κομμάτι που μου αναλογεί.

1 σχόλιο:

  1. Συγχαρητήρια,για τα βραβεία!!Ωραίες οι απαντήσεις σου....Ιδίως η ποντιακή φράση.
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή