Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Άλλη μια σταυροβελονιά

Το δώρο που μου έφερε ο Άι Βασίλης φέτος - το διάλεξα και το παρήγγειλα εγώ!- ήταν ένα kit σταυροβελονιάς, δηλ τα σχέδια , το ύφασμα και οι κλωστές από δυο καδράκια! Όταν το πήρα στα χέρια μου κι αφού είχα αρχίσει τις πρώτες βελονιές, άρχισα να σκέφτομαι ότι τα κάδρα δεν μου πολυαρέσουν κι ότι θα ήταν κρίμα να χαλάσω το ύφασμα για κάδρα...Έτσι αποφάσισα να το μετατρέψω σε ένα σεμεδάκι! Το έχω το κακό συνήθειο... μου αρέσει να πειράζω τα σχέδια!
Κάθε ένα κάδρο είχε ως θέμα ένα μπουκέτο με κλαδιά, αυτά το έβαλα στις δυο γωνίες. Ύστερα γέμισα το κενό με φύλλα από τα κλαδιά διάσπαρτα (απόφαση στην οποία βοήθησαν όλα τα κορίτσια από το φόρουμ). Μια μικρή μπορντούρα και για τελείωμα κρόσι, με τον πλέον αργό και βασανιστικό τρόπο, αλλά άμα δεν ξέρεις παιδεύεσαι!
Σήμερα στολίζει το τραπέζι μου! (και βγήκε οριστικά από τη λίστα με τα πράγματα που κάνω, θα κάνω, θέλω να κάνω κοκ !!!)

10 σχόλια:

  1. Απλά υπέροχο Άννα μου!!!Μου αρέσει πολύ το σχέδιο αλλά και τα χρώματα καλά έκανες και το έφτιαξες σεμεδάκι νομίζω του ταιριάζει καλύτερα!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο Άννα. Σαφέστατα σωστή η επιλογή σου να το κάνεις σεμεν αντί για κάδρα. Τώρα θα μπορείς να το απολαμβάνεις όποτε το θέλεις και να το ανανεώνεις όταν το θέλεις εσύ...
    Πόσα κάδρα θα κρεμάσουμε στους τοίχους πιά....
    Και το τελείωμα με τα κρόσια ότι πρέπει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΝΝΑ ΓΕΡΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙΣ.ΠΗΡΕΣ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΣΕΜΕΝ.ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΒΕΛΟΝΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕΣ ΤΕΛΕΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πολύ όμορφο και όντως θα ήταν κρίμα να γίνει καδράκι ενώ έτσι δίνει άλλη χάρη στο κέντημα.Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πειράζοντας τα σχέδια βάζεις την υπογραφή σου καλλιτέχνη μου!!!!Έκανα ζουμ και πάλι δεν έβλεπα τις τρυπούλες!!(μην γελάσεις).Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κορίτσια σας ευχαριστώ όλες για τα καλά σας λόγια. Και ναι θα ήταν κρίμα να γίνει καδράκι...ενώ τωρα το απλωσα στο τραπεζι του σαλονιου- λίγο μικρό πεφτει, αλλα δεν πειράζει- και το χαιρομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Άννα μου πολύ ωραίο το αποτέλεσμα. Καλύτερα που
    το έκανες σεμέν και μάλιστα με κρόσια για να φαίνεται μεγαλύτερο. Γεια στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχι Με κατάλαβες Βαρβάρα! Για αυτό ακριβως έβαλα τα κρόσια: για νατο μεγαλώσω!!!

      Διαγραφή
  8. Δυο βραβειάκια σου χαρίσαμε γιατί έχεις κι εσύ πάθος με το κέντημα και μας μαθαίνεις τόσο ωραία πράγματα!! Ελα μια βολτίτσα απο μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ!!!! (θα τα ανεβάσω απο Δευτέρα όμως, γιατί δεν προλαβαίνω!!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή