Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Tast 2012- Buttonhole stitch- Φεστόνι η κουμπότρυπα!

  Δεύτερη βδομάδα για το TAST και δεύτερη βελονιά το φεστόνι ή κουμπότρυπα!( buttonhole stitch).  Για τα ελληνικά ονόματα, φυσικά, με ενημέρωσαν η Ευδοκία και η Φελίτσια από το φόρουμ και τις ευχαριστώ!
  Λοιπόν..... η πρώτη προσπάθεια ξηλώθηκε σήμερα το πρωί.... Εύκολη η βελονιά αλλά σχέδιο δεν έβγαζα με τίποτα! Κι ύστερα σιγά σιγά ... προέκυψε...
  Χρησιμοποίησα κλωστές cotton perle ν.5 και 8. Όλα τα λουλούδια και τα φυτά είναι παραλλαγές της βασικής βελονιάς.
  Το μόνο μου παράπονο: το λευκό ύφασμα αντανακλά το φως και παιδεύομαι με τις φωτογραφίες! Αυτή τη τράβηξε ο άντρας μου... με μπόλικη τέχνη και με μένα να λέω: λίγο πιο σκοτεινό, λίγο πιο φωτεινό.....!!!!!!

3 σχόλια:

  1. Πανεμορφα τα φυτουλια σου Αννουλα μου αλλα και ο φωτογραφος αψογος!!!
    Δυσκολο μου φαινεται ειδικα αυτο στα δεξια με τις μακροστενες χαντρες(χαντρες δεν ειναι?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αννούλα μου καλημέρα, Είναι το πρώτο σχόλιο που αφήνω στο blog σου, αν και το έχω επισκεφθεί αρκετές φορές. ΄Ετσι και αλλιώς τα λέμε και στο forum της Σταυροβελονιάς. Οι βελονιές σου είναι πανέμορφες. Πάρα πολύ καλή η προσπάθειά σου. ΄Ενα μεγάλο μπράβο, φιλιά
    Βαρβάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ κορίτσια για τα καλά σας λόγια!
    Ελένη είναι πολύ πιο απλό από οτι φαίνεται... κεντάς δυο ευθείες γραμμές, τη μια κοντά στην άλλη, και μετά ουσιαστικά περνάς τη βελόνα με τη κλωστή πάνω από τις ευθείες, χωρίς να μπείς στο ύφασμα! Αν στο δείξω, θα δεις πόσο εύκολο είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή