Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Hardanger 2

   Εδώ σας έχω και τα υπόλοιπα που έχω από hardanger. Άλλο ένα μαξιλάρι, το σελιδοδείκτη και αυτό που ξεκίνησε μεν , θα ολοκηρωθεί στις διακοπές δε!
  Το μαξιλάρι είναι το ζευγάρι του πρώτου (γιατί ένα ίσον κανένα, που λέμε).
  Ο σελιδοδείκτης ξεκίνησε ως δείγμα για να δοκιμάσω τα κεντρικά μοτίφ αλλά τελικά κατέληξε να στολίζει το βιβλίο μου! Τα μοτίφ είναι από το βιβλίο που ανάρτησε στο blog της η Σταυροβελονιά και την ευχαριστώ ξανά για αυτό. Προσέξτε λίγο το τελείωμα... λέγεται buttonhole stitch (η βελονιά της κουμπότρυπας;;;;;;;) και το ύφασμα πάλι το κόβουμε. Το δοκίμασα κι αυτό για πρώτη φορά και ομολογώ πως πολύ το φοβόμουν. Αλλά πέτυχε!




  Και πάμε στο καρέ... Στο σαλόνι μου- που ουσιαστικά είναι καθιστικό και ζούμε όλη τη ζωή μας εκεί- έχω ένα χαμηλό πλην όμως μεγάλο τραπέζι (120Χ120 εκ). Άρα καταλαβαίνεται ότι πρέπει να φτιάχνω μεγάλα καρέ για εκεί.... Ε, πήρα το αρχικό σχέδιο και το μεγάλωσα, προσθέτωντας όσα μοτίφ ήθελα για να φτάσω στο επιθυμητο μέγεθος.  'Υστερα κάποια στιγμή έμεινα από κλωστές ... παράγγειλα με το γνωστό τρόπο αλλά δεν είχαν το απόθεμα που ήθελα... Κι έτσι περίμενα ... και έπιασα τον ΜΠΕΛΑ μου! (για αυτό όμως θα τα πούμε άλλη φορά!Ακόμα έχει αρκετή δουλειά, κι έχω και κανά δύο ιδεές ακόμα (καμιά χαντρούλα πχ που τόσο μου αρέσουν!). ΄
 Αλλά είπαμε αυτό στις διακοπές!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου